AKCEPTOWANE PRZEZ MŁODYCH ODBIORCÓW

Luty – naga pani wciągana jest przez łukowaty okap kuchenny. Listopad – kobieta klęczy w kręgu kuchenek mikrofalowych.Nieulega wątpliwości, że reklamy tego typu mogą mieć podwójnie^ negatywne_znaczenie: po pierwsze, poprzez ujemny wpływ na rozwój— psychiczny..dzieci.! młodzieży – w Polsce nadal nie został rozwiązany..> problem edukacji seksualnej po drugie, poprzez wykorzystywanie^ tego „atrakcyjnego” sposobu reklamy dla propagowania takich szkodliwych produktów, jak papierosy czy alkohol.W celu wzmocnienia oddziaływania perswazyjnego reklama posłu­guje się coraz częściej autorytetami powszechnie znanymi i akceptowa­nymi przez młodych odbiorców

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.