ANALOGICZNA PRAWIDŁOWOŚĆ

Analogiczną prawidłowość w postaci realizacyjnych wią­zań dostrzec można w wielu innych zakresach procesu twórczego w filmie. Za przykład weźmy tym razem twórczy wkład operatora, a właści­wie całej ekipy zdjęciowej. Probiera ten Ilustrowano niejednokrotnie sytua­cją, w której zdjęcia są „lepsze” od filmu. Tak więc, przykładowo, Gabriel Figueroa okazuje się wówczas indywidualnością artystyczną bez porównania większą niż reżyserzy tuzinkowych filmów, których był operatorem. Zauważmy jednak przekornie, że perfekcyjne zdjęcia wyłamujące się z filmowej całości są na swój sposób „złe”, ponieważ kunszt operatorski nie ma w niej dosta­tecznego uzasadnienia, wyczerpując swój sens w pocztówkowej urodzie filmo­wej fotografii.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.