AUTORYTET W ROLI AKTORA

 Korzysta się przy tym z dwóch możli­wości: osoby występujące w reklamie reprezentują siebie, a w roli autorytetu występuje aktor. W reklamie tego typu nie zwraca się uwa* gi na kompetencyjność; autorytet ma bardziej charakter moralny. Pro­wadzi to do sytuacji, w której aktor zachwala samochód, sportowiec – sprzęt video, a znany pisarz – aparaty fotograficzne. Michael Jackson sprzedał swój wizerunek firmie Pepsi Cola za wiele milionów dolarów po to, by młodzi fani Jacksona przeważyli szalę zwycięstwa Pepsi nad jej odwiecznym konkurentem – Coca Colą.Nie oznacza to, że autorytety bezpośrednio związane ze specyfiką danego towaru nie są wykorzystywane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.