BADANIA POLSKIE

Badania polskie wskazują, że dzieci są bardzo wytrwałymi odbior­cami reklam. Przeciętne dziecko może obejrzeć rocznie ok. 1000 rekla­mówek. Reklamówki telewizyjne, odpowiednio spreparowane, przy­jazne dla dziecka, powodują, iż uwaga im poświęcana jest znacznie większa, niż w przypadku dorosłych. Reklama skierowana do dziecka jest znacznie efektywniejsza, wymaga przy tym dwa razy mniejszych nakładów, niż reklama skierowana do dorosłych. Jak wskazują podawa­ne już wcześniej wyniki badań, 68% dzieci kojarzy dany produkt z kon­kretną marką lub kampanią reklamową, potrafi powtórzyć dany tekst lub jego fragment, pamięta istotne, charakterystyczne cechy reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.