BADANIA PRZEPROWADZONE W POLSCE

Badania przeprowadzone w naszym kraju wskazują, iż są to przede wszystkim następujące towary (grupy towarów): baton czekoladowy 65,5%; guma do żucia 62,6 %; na­poje orzeźwiające, soki 59,4%; czasopisma dziecięce i młodzieżowe 51,1 %; płyty i kasety 34,3 %; jogurt, kefir 23,4%; książki (bez podręczników) 23,4%; dezodorant 9,8%; akcesoria komputerowe 6,6%; obuwie sporto­we 5,5%; spodnie dżinsowe 5,5%; pasta do zębów 5,3%; szampon 4,7%; t-shirty 3,8%; obuwie wyjściowe 2,8%; słodycze 2,8%; mydło 2,6%; za- ; bawki 1,9%.Jak widać w powyższym zestawieniu, przeważają produkty, które z jednej strony występują niezwykle często w reklamach telewizyjnych,z drugiej zaś są w zasięgu ręki ze względu na wielkość posiadanych za­sobów finansowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.