BADANIE ZACHOWAŃ

Po prawdzie upominają tak ortodoksyjnych marksistów, jak funkcjonalistów, że oprócz ich poglądów na rzeczywistość szkolnąjest jeszcze wiele innych uprawnionych interpretacji społecznych i politycznych aspektów szkolnictwa.Ray McDermott – etnograf interpretatywista, który badał zachowania na lekcji, w wykonanym z Lois Hood studium zawarł nader szczegółowy opis przejawiania się w klasie rozmaitych ról i regół gry. Klasa dla McDermotta to miejsce, w którym w procesie codziennych interakcji nieustannie negocjuje się status i znaczenie (po­zycje i sens). Powodzenie i porażka są rezultatem – jak to nazywa – polityki klaso­wej codzienności, rezultatem negocjowania przez uczniów między sobą i przez uczniów z nauczycielem rozmaitych kwestii. W trakcie negocjacji ustanawia się re­guły gry, a każdy uczeń podejmuje inną rolę w grze, przypisaną mu wskutek inte­rakcji między wszystkimi stronami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.