BY REKLAMY NIE DEZORIENTOWAŁY

Art. 35 i 36 odnoszą się do reklam wprowadzających w błąd. I tak, art. 35 stwierdza, że należy zwracać szczególną uwagę na to, by rekla­my nie dezorientowały, co do rzeczywistych rozmiarów, wartości i fak­tycznych możliwości reklamowanego produktu. Jeżeli do korzystania z reklamowego produktu lub do osiągnięcia efektów prezentowanych w reklamie niezbędne są jakieś dodatkowe przedmioty (np. baterie, farby itp.), należy to podkreślić w reklamie. Produkt, który jest częścią serii, powinien być jasno określony jako taki; powinno się również podać in­formacje o sposobie otrzymania całej serii. Art. 36 stwierdza, że rekla­my skierowane do dzieci nie powinny umniejszać poziomu umiejętno­ści potrzebnych do używania danego produktu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.