CHARAKTER ODBIORCY

Wynika to z charakteru odbiorcy, a także wielowarstwowej formy przekazu telewizyjnego. Na dziecko mogą oddziaływać warstwy obrazu i dźwięku, odpowiednio przez dziecko zinterpretowane i wykorzystane w dalszych fazach jegorozwoju intelektualnego lub zachowaniach bę­dących bezpośrednim tego skutkiem. Poziom i jakość percepcji odbieranych przez dziecko informacji sposob ich interpretacji, zależy.w dużej mierze od konsytuacji, w jakiej . odbiór ten następuje. Świadczą o tym badania przeprowadzone przez Kubina, które dowiodły, że dzieci przyswajają sobie więcej emitowanych treści, gdy oglądają telewizję wspólnie z rodzeństwem.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.