CO POWINNI REKLAMODAWCY

Reklamodawcy nie powinni przedstawiać dzieci w sytuacji ogra­niczonego wyboru postaw i zachowań (niebezpieczne miejsce, ulica, hazard itp.) (art. 47.2). Reklamy nie powinny powodować u dzieci dyskomfortu psychicz­nego wynikającego z niedokonania wyboru (art. 47.3 (a)(b)). Powinny umożliwiać dziecku dokonanie prawidłowej oceny parametrów towaru (art. 47 (c)), a gdy jest to konieczne – dokonanie oceny i wyboru wspól­nie z rodzicami (art. 47 (d)). Zwraca się uwagę, iż reklamowane towary nie powinny być dla nich szkodliwe lub niebezpieczne (art. 47.4 (a)), powinny sugerować, że zaspokajają one normalne potrzeby normalnych dzieci (art. 47.4 (c)), a prezentując artykuły spożywcze nie powinny skłaniać do jedzenia lub picia o niewskazanych porach (art. 47.4 (d)).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.