CO TRZECIE DZIECKO

Co trzecie dziecko towarzyszy rodzicom przy zakupach sprzętu RTY co piąte przy zakupie mebli lub samochodu, inne drobne towary dla domu kupuje z rodzicami ponad 60% tej populacji.W procesie świadomej manipulacji, reklamodawcy bardzo często  wykorzystują wizerunki i postacie, które dla dzieci stanowią istotne ‚ autorytety. W początkowym okresie są to bohaterowie komiksów, póź- ; niej ich miejsce zajmują znani sportowcy, gwiazdy muzyki pop, bohate- : rowie młodzieżowych seriali. Dzieci utożsamiają się ze swoimi bohate­rami. W obliczu tych faktów nie powinny nas dziwić milionowe kon trakty reklamowe znanych koszykarzy, kierowców rajdowych, muzyków czy serialowych bohaterów biorących udział w reklamie towarów dziecięcych lub młodzieżowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.