CZYSTA KREACJA

Cechuje je podskórna zmienność, dy­namika ciągłych przekształceń i kontynuacji. Podmiotowość i przedmiotowość wynikają tu z siebie nawzajem. Spróbujmy z kolei rozważyć problem autorskiego stosunku filmowca do two­rzywa w perspektywie komunikacyjnej, pamiętając o istnieniu języka filmu W strukturze każdego bez wyjątku tekstu kinematograficznego mamy do czynie­nia z niepowtarzalną grą napięć występujących między czynnikiem kreacji i czynnikiem ^reprodukcji. Oba te czynniki łącznie, a nie tylko pierwszy z nich jak dawniej utrzymywano, są źródłem znaczeniotwórczej energii.Z semio- tycznego punktu widzenia nie istnieje w żadnym utworze filmowym „czysta” – pozbawiona wszelkiej interpretacyjnej przymieszki – reprodukcja, podobnie jak nie istnieje w nim autonomiczna „czysta” kreacja.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.