DOBRA METODA

Czy zdecyduje­my się pytać o to, czy nie, zależy od tego, w jakiej mierze – naszym zdaniem – są zdolni o tym opowiedzieć i w jakim stopniu są skłonni mówić prawdę. Wolno nam sądzić, że pytanie uczestników sytuacji o znaczenie, jakie nadają określonym zda­rzeniom, jest w zasadzie dobra metodą. Nie powinno nam się jednak zdawać, że wyjaśnianie i komunikowanie znaczeń jest sprawa łatwą. W następnym rozdziale przypatrzymy się niektórym powikłaniom, za których przyczyną komunikowanie znaczeń jest trudne i może prowadzić do nieporozumień. Jak mogliśmy się przekonać, pedagogiczne badania interpretacyjne i jakościo­we nakierowane są na sposoby, z jakich korzystają ludzie, żeby zrozumieć własną sytuację społeczną i w tej sytuacji działać. Jednostką analizy jest szkoła i klasa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.