DRUGIE SPOJRZENIE

Analizując funkcjonalizm, mieliśmy okazję stwierdzić, że pojęcie „program ukryty” przydaje się do wyjaśnienia pośrednich sposobów wdrażania uczniów do wartości i norm charakteryzujących nowoczesne, przemysłowe społeczeństwo. Za­chowanie w rodzaju oczekiwania w kolejce, planowania harmonogramu działań według zegarka, konkurowania o uwagę nauczyciela, samodzielnego wykonywania zadań uznawane są za doniosły element w przygotowaniu do pracy w nowocze­snym społeczeństwie. Także marksizm przyznaje, że szkoły kształtują postawy nie­zbędne do pracy w nowoczesnym społeczeństwie kapitalistycznym. Jednak poglądy funkcjonalistów i marksistów znacznie się różnią.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.