DZIECKO ODBIERAJĄCE PRZEKAZ

Dziecko, odbierając przekaz z charakterystyczną dla siebie ufnością, poszukuje później w sklepie mówiącej Barbie itp. Konfronta­cja z realnym światem doprowadza do zawodu, następuje brutalny styk bajkowego świata telewizji z realną rzeczywistością, dziecko nie wie; dlaczego tak się dzieje. Niejednokrotnie winą za zaistniałą sytuację obarcza rodziców lub opiekunów. Dewiza, którą kierują się reklamodawcy, jest jednoznacznie przez mch określonax„Każdy klient to jeden klient, zarówno ten duży (doro­sły) jak i mały (dziecko)”. Profesjonaliści dostrzegają młodych klien­tów, ich siłę nabywczą, potrzeby, oczekiwania, preferencje. Reklama jest jednym z wielu programów docierających do dzieci i młodzieży, będąc jednocześnie jedynym programem kierowanym intencjonalnie do nich, me mającym jednocześnie celów wychowawczo-dydaktycznych a jedy­nie komercyjny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.