ELEMENTY OBRAZKÓW W REKLAMACH

Elementy obrazków w reklamach „LEGO”, bez względu na to, do kogo są skierowane, zawsze zbudowane są z klocków. Polskie dzieci posmakowały cudownego świata klocków „LEGO” w la* tach siedemdziesiątych za sprawą „Pewexu” i „Baltony”. Niestety, główną barierą ich dostępności w Polsce są’ciągle zbyt wysoki ceny. W świecie reklamy można odwrócić to, co ostateczne, zapobiec temu, co nieuchronne. Wszystko to, co razi dorosłych swą bajkową na­iwnością, dzieci zachwyca, ponieważ myślenie dziecka, aż do okresu dojrzewania, ma charakter animistyczny. Umysł dziecka przepełnio-A ny jest gromadzonymi szybko wrażeniami, które często są mylnie łączo­ne i tylko częściowo integrowane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.