GRUPA KONSUMENTÓW

Również w Polsce jest to grupa konsumentów, o którą warto zabie­gać, gdyz – jak wskazują badania z końca 1997 r. – segment rynku obej­mujący dzieci w wieku 7-12 lat jest „wart” 9 mld złotych. Są to kon­sumenci, u których pod wpływem rówieśników, a także naturalnych procesów społecznych (wymykanie się spod kontroli rodziców), zaczy­nają wytwarzać się własne preferencje. Nie bez znaczenia jest fakt, że ta grupa wiekowa zaczyna posiadać własne zasoby finansowi Zarów­no producenci towarów, jak i reklam mają świadomość, że pozyskanie tej grupy oraz zatrzymanie jej jak najdłużej w roli lojalnych konsumen­tów będzie owocowała latami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.