IMPONUJĄCE STATYSTYKI

To oczywiście racja. Badacz nie zauważył mimo imponujących statystyk, o co chodzi w grze i co kryje się za zaobserwowanym zdarzeniami. Nie dowiedział się, ja­kie mają zamiary ci, którzy rzeczywiście grają, i ci, którzy tylko się przyglądają. Po prostu nie udało się natrafić na istotne rozróżnienie między uczestnikami i obserwato­rami czynności gry. Innymi słowy, badacz nie zrozumiał reguł rozgrywania meczu ba­seballu ani „reguł” oglądania meczu. Są reguły tak samo rozumiane przez wszystkich grających, dzięki którym baseball jest taka grą, jakąjest, i są niepisane „reguły” kibi­cowania. Pedagog interpretatywista utrzymywać będzie, że tak samo rzecz ma się wtedy, kiedy staramy się zrozumieć zachowanie w klasie uczniów i nauczycieli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.