INFORMOWANIE O NIEBEZPIECZEŃSTWIE

Zwraca się w nim uwagę, że reklamy tych towarów powinny informować o niebezpie­czeństwie.Bardzo istotny, ze względu na temat niniejszego opracowania jest rozdział czwarty Kodeksu: „Reklama skierowana do dzieci”. Art. 26 określa, że reklamy nie powinny wykorzystywać naturalnej łatwowier­ności dzieci ani też braku doświadczenia młodzieży oraz nadużywać ich poczucia lojalności. Zgodnie z art. 27, reklamy adresowane do dzieci i młodzieży lub prawdopodobnie mogące wywierać na nie wpływ nie po­winny zawierać żadnych stwierdzeń lub prezentacji wizualnych, które mogłyby spowodować wyrządzenie im szkód psychicznych, moralnych lub fizycznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.