INTERESUJĄCE MOTYWACJE

Towary droższe (obuwie, ubrąnią, zabawki) będą­ce poza zasięgiem ich możliwości, lub produkty służące całej rodzinie (słodycze, kosmetyki), nie plasują się wysoko w hierarchii wyboru. Bar­dzo interesujące są motywacje, przyczyny zakupu tych dóbr. Przeważa­ją „odczucie braku” (guma do żucia), „moda” (spodnie dżinsowe, płyty i kasety). W przypadku tańszych towarów wybór ma związek z „zachę­cającą reklamą”. W przypadku zadeklarowanych większych kwot (1000 zł) dzieci demonstrują chęć zakupu towarów na własne potrzeby. Jest to bardzo symptomatyczne, świadczące o samodzielności ich preferen­cji rynkowych.Jeżeli chodzi o źródła informacji na temat danego towaru, to prze­ważają „koleżanki i koledzy” oraz „telewizja”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.