JAK WSKAZUJĄ BADANIA

Wskazują na to badania przeprowadzone w 1997 r. w naszym kraju. Źródłem infor­macji przed zakupem towaru są w 35,5% koledzy i koleżanki, reklama w telewizji – 31,9%, prasa (kobieca) młodzieżowa – 10,9%, ulotki dołą­czone do produktu – 9,8%, radio – 3,4%, poradniki – 2,6% – w sumie działania o charakterze reklamowym stanowią 58,6%. Jeżeli dodamy do tego fakt, że bardzo częstym motywem zakupu jest moda, uznana mar­ka czy odczucie braku bądź zauważenie nowego produktu u kolegi/ko­leżanki, możemy ocenić, iż wpływ reklamy jest faktycznie wyższy niż deklarowany.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.