KAŻDA REKLAMA

1.  Każda reklama powinna być przygotowana zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji oraz powszechnie akceptowanymi zasadami pro­wadzenia działalności gospodarczej (art. 8). Reklama nie może powodować żadnych uciążliwości lub niedo­godności dla klienta – w szczególności z odbiorem przekazu reklamowe­go nie mogą się wiązać żadne dodatkowe koszty ponoszone przez klien­ta (art. 9).Reklamy powinny być formułowane w taki sposób, by nie nad­używały zaufania konsumenta, ani nie wykorzystywały jego braku wie­dzy lub doświadczenia (art. 10).Żadna reklama nie powinna podważać społecznego zaufania do reklamy w ogóle (art. II).Reklamy powinny być łatwe do zidentyfikowania – bez względu na ich formę i użyty środek przekazu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.