KAŻDY MALARZ

Oczywiście każdy malarz inaczej namaluje portret tej samej osoby lub szkoły. Nie ma czegoś takiego, jak portret bezbłędny lub prawdziwy. Pod tym względem ; badania interpretacyjne różnią się znacząco od funkcjonalistycznych i marksistow­skich, nic opierają się bowiem na jakiejś uniwersalnej, politycznie wyrazistej teorii wyjaśniania zjawisk ani nie dążą do prawdziwego opisu rzeczywistości społecznej. Opis to dla interpretatywistów interpretacja. Być może czytając nasze wyznanie, że nie potrafimy ustalić, które podejście najlepiej pasuje do faktów, Czytelnik powiedział sobie: „Jedno lub drugie, a może jakieś trzecie musi prowadzić do prawdziwego opisu tego, czym jest szkoła i co ro­bi”. Jeśli tak było, to powinniście Państwo zdać sobie sprawę, że macie coś wspól­nego z funkcjonalizmem oraz z ortodoksyjnym marksizmem. Naszą dyskusję o in­terpretacji możemy zacząć od elementów wspólnych, to znaczy od założenia, że istnieje tylko jeden prawdziwy opis stosunku szkoły do społeczeństwa. Zestawmy to założenie z interpretacyjnym punktem widzenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.