KLUBY DZIECIĘCE

W przypadku funkcjonowania tzw. „Klubów Dziecięcych”, wa­runki uczestnictwa w nich nie powinny zawierać stwierdzeń, iż należy kupić „zaledwie” jakąś ilość danego produktu. Kluby powinny promować aktywność, kontynuacje i rozłączność między udziałem, a konsumpcją określonych produktów.W przypadku wygranych, nie powinny być podawane niereali­styczne możliwości odebrania nagrody oraz jej wielkości.Odrębna część poświęcona jest warunkom bezpieczeństwa. Pod­kreśla się, że naśladowanie, poznawanie i eksperymentowanie są istot­nymi cechami dziecięcej osobowości. Są one bardzo atrakcyjne dla re- klamodawców i używane bez ryzyka. Jednak w przypadku dzieci te same zachowania mogą prowadzić do wypadków przy użyciu zwykłych domowych przedmiotów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.