KODEKS POSTULUJE

Kodeks postuluje ochronę dzieci przed reklamą produktow i usmg, które nie powinny być przez dzieci używane (w szczególności alkoholu, papierosów, leków oraz usług i produktów o charakterze erotycznym). W wypadku, gdy dany produkt może być używany przez dziecko wy­łącznie pod nadzorem osób dorosłych, należy wyraźnie zaznaczyć to w ogłoszeniu. Reklamy nie powinny stwarzać zagrozema dla dzieci (w art. 33), nie powinny też zawierać żadnych stwierdzeń ani prezentacji wi­zualnych, które mogłyby doprowadzić do znalezienia się dzieci w sytu­acjach niebezpiecznych czy zachęcać je do przebywania w towarzystwie nieznajomych lub w nieznanych i niebezpiecznych miejscach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.