KONCEPCJA CZYTELNA W FILMIE

Wszystkie, by tak rzec, znaki rozpoznaw­cze autorstwa są bowiem – o czym można sią przekonać obserwując sposób ich istnienia i moment zmiany – niczym innym jak rodzajem swoistego szyfru,spo­łecznie określonym fragmentem świadomości kulturowej, rzutującym zarówno na praktykę twórczą, jak i sferą odbioru, a zatem na cały proces filmowej ko­munikacji. Wszelką koncepcję autorstwa czytelną w pojedynczym filmie (twórczości, kierunku, epoce czy stylu, odbioru) określa nie tylko czynnik innowa­cji, lecz także czynnik tradycji., Zagadnienia teoretyczne koja­rzą sią w ty* punkcie szczególnie blisko z problematyką historyczną. Fakt autorstwa Jest zjawiskiem historycznie określonym nie dlatego, że towarzy­szą mu skostniałe w przeszłości stereotypy autorskie, zmumifikowane wyobra­żenia autora itp.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.