KONSUMPCJA DANEGO TOWARU

Mogą one też być neutralne lub wręcz pozytywne dla odbiorcy przekazu reklamowego. Jest to w dużej mierze uzależnione od charakteru pro­duktu i prawdziwości informacji o nim.   Młodzi odbiorcy reklam bardzo łatwo ulegają środkom.perswazji,’ : nawet tym, które nie są kierowane do nich. Chwyty używane w tego. ; typu przekazach działają inspirująco na wyobraźnię dziecka,’ rozbudza- – • ją w nim chęć posiadania czegoś, bycia daną osobą – i to wystarcza. Ele­menty racjonalnie, oceniane przezosoby dorosłe, przez dziecko nie są bfane w ogóle pod uwagę. Przykładem mogą być wszelkiego rodzaju kon­kursy, których głównym motywem jest zwiększenie konsumpcji danego towaru .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.