ŁĄCZENIE ODKRYĆ

McDermott nie łączy tych i podobnych odkryć ze społeczno-ekonomiczną pozycją rodzin uczniów i z tego powo­du jego badania nie mieszczą się w tradycji marksistowskiej. Podtrzymują one jednak pogląd, że program ukryty funkcjonuje inaczej w przypadku różnych kategorii uczniów. Także Ray Rist, nawiązując do innych tradycji naukowych, stwierdził, że na­uczyciele mają tendencję do etykietowania uczniów już na samym początku nauki, i to stosownie do takich cech, jak schludność ubioru, a następnie do traktowania ucznia zgo­dnie z tą etykietą. Nauczyciele chętniej wchodzą w interakcje z uczniami zadbanymi i ich nauce poświęcają więcej uwagi. Podobnie jak McDermott, Ray nie twierdzi, że etykietowanie uczniów da się wytłumaczyć reprodukcją stosunków produkcji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.