LANSOWANE Z ROZMACHEM

Jego promotor wykorzystał tu fakt, iż jednym z trzech współproducentów była spółka produkcyjna pod nazwą Societe Ivoirienne de Cinema z siedzibą w Abidżanie. Reszty dokonała błyskotliwie przeprowa­dzona kampania reklamowa. W lutym 1977, czyli w niespełna pół roku od dot­kliwej porażki, jakiej doznała na ekranach kin paryskich poprzednia wersja utworu, „Czarne i białe w kolorze” uzyskało w Hollywood jedną z pięciu no­minacji do Oscara dla najlepszego filmu obcojęzycznego.. Lansowane z rozmachem, ale i znakomitym wyczuciem sytuacji przez Cohna dzieło Annauda stanęło do decydującej rozgrywki o zwycięstwo, mając wśród swoich rywali między innymi nasze „Noce i dnie” Jerzego Antczaka oraz fawo­ryzowany obraz francuski „Kuzyn, kuzynka” w reżyserii Jean-Charlesa Tacchelli. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.