ŁATWE ULEGANIE MANIPULACJI

Łatwo ulegają manipulacji, mniej zdecydowanie artykułu­jąc niezadowolenie z faktu powstałej rozbieżności oczekiwań i obietnic. W reklamie produktów skierowanych do dzieci i młodzieży istotny jest fakt przyciągnięcia uwagi obrazem, dźwiękiem, sloganem reklamo­wym. Chęć posiadania produktu łączy u dzieci abstrakcję z życiem real­nym. W pojawiających się obietnicach mniej istotna, niż w przypadku dorosłych konsumentów, jest konkretna korzyść, jaką daje produkt. Istot­niejsze jest oddziaływanie na samego odbiorcę. Łatwiej przyjmuje on ogólniki, obietnice, hasła, slogany, jest bardziej podatny na abstrakcję.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.