MŁODY ODBIORCA

Młody odbiorca nie ma w tych przypadkach możliwości obrony przed ogłupieniem. Powoduje to zmniejszenie jego i tak me w petou ukształtowanej, wrażliwości oraz chęci do krytycznej analizy treści .Reklama może sugerować lub wręcz wpajać młodemu odbiorcy określony system wartości. Jest to bardzo niebezpieczne z punktu wi­dzenia kształtowanej dopiero osobowości. Przekazy reklamowe me za­wierają jedynie oceny prezentowanych towarow lub usług, lecz są ro – nież dostarczycielem informacji na temat zachowań i postaw ludzi, ich zainteresowań oraz pełnionych przez nich rozmaitych roi społecznych. Dostarczają one odbiorcom wzorców do naśladowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.