MŁODZIEŻ I DZIECI

Młodziez i dzie­ci uzyskują z reklam informację jak się ubiera?’ oraz „co czyta każ­da „szałowa dziewczyna” i „odlotowy chłopak”. Dzieci są przez reklame  edukowane, jakimi zabawkami należy się bawić.  Młodzi odbiorcy, śledząc reklamy skierowane do dorosłych, doko- ” ńuią podobnych obserwacji. Dowiadują się, co powinna robie nowocze­sna” kobieta i „zapobiegliwa” gospodyni domowa, a także „troskliwi rodzice. Słyszą, jakich kosmetyków używa „prawdziwy męzczyzna i „elegancka” kobieta. Nie mają żadnych wątpliwości, ze „Centertel ,nailepszy i najszybszy sposób komunikowania się.W ten sposób tworzony jest wąski krąg akceptowanych zachowań,towarów lub usług.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.