MNIEJ ODCZUWALNY DYSTANS

Mniej odczuwałny jest dysonans poznawczy w przypadku rozczarowania, niezgodności oczekiwań wobec produktu z jego rzeczywistymi walorami. Dziecko nie reaguje, tak jak dorośli, gdy realia zawodzą jego oczekiwania. Nie po­równuje szczegółowo produktów, nie pisze zażaleń, nie składa reklama­cji,’nie szuka sprawiedliwości na drodze prawnej. Produkt albo jest uży­wany, mimo braku oczekiwanych walorów, albo odtrącony, powiększa­jąc grupę niepotrzebnych przedmiotów. Fakty te sprawiają, że dzieci i młodzież są najbardziej pożądaną grupą konsumentów oraz grupą opi­niotwórczą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.