NA PODSTAWIE PREZENTACJI

Jak widać na podstawie selektywnej prezentacji omawianego Ko­deksu, dotyczy on przekazów oraz zachowań związanych z reklamą skierowaną do dzieci. Sponsorami CARU byli w roku 1995 tacy poten­taci, jak: The Cartoon Network, The Walt Disney Co., D C Comics inc., Fisher Price, Hasbro, Kraft Foods, Lego Systems, Mattel, Nitendo of America, Pressman Toys Corporation, Warner Lambert Compaty i wie­le innych. Dzięki sponsorom w 1994 r. CARU mogła skontrolować po­nad 17 000 reklam, przeprowadzić 55 nieformalnych śledztw, zgodnie z przyjętymi zasadami monitorowania, a także przygotowywać wstęp­ne oceny planowanych materiałów, tak by nie naruszały prezentowa- nych zasad.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.