NAGŁE PRZYSPIESZENIE

Nagle – przy przyspieszonym rytmie ude­rzeń – korek wyskakiwał z butelki, a róża się rozwijała. Po ścianach butelki spłynęła biała piana. Dzisiaj większość agencji uznałaby ją za staroświecką, bo przecież na pierwszej lepszej reklamie Coca-Coli lub lodówna widok zgrabnej dziewczyny tryska w górę płyn z co naj­mniej setki butelek lub woda z niezliczonej liczby hydrantów (tak, jak na obecnej, w polskiej telewizji, reklamie lodów „Opal Fruit”). Ero­tyzm, magia ciała ludzkiego, wykorzystywane są w reklamie wszystkie­go. Przykładem może być kalendarz Polaru – Wrocław na rok 1998. Sty­czeń – to sylwetka nagiej kobiety wtopiona w pralkę i suszarkę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.