NIEKTÓRE UREGULOWANIA

Niektóre uregulowania chronią również interesy osob dorosłych. i tak art. 31 mówi, że reklamy nie powinny podważać autorytetu, opinii lub gustów rodziców, przy czym należy brać pod uwagę uznawane ak­tualnie zasady społeczne. Art. 34 stwierdza, że reklamy me powinny zwracać się bezpośrednio do dzieci z zachętą do namawiania innych osób, by kupiły im reklamowany produkt. Natomiast art. 37 stanowi, ze określenie ceny nie powinno wywoływać u dziecka niewłaściwego poję­cia na temat rzeczywistej wartości produktu, na przykład przez użycie słowa „tylko”. Żadna reklama nie powinna dawać do zrozumienia, ze na prezentowany produkt może sobie bez trudu pozwolić każda rodzina.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.