NIELEGALNA REKLAMA

VI Ogólnopolski Międzynarodowy Festiwal Filmu Reklamowego i Reklamy wygrała nielegalna reklama piwa EB „Legs” („Nogi”) odwołująca się również do erotyzmu. Na co dzień re­klamy lodów, papierosów, piwa, dżinsów ukazują postaci młodych, zado­wolonych ludzi, którzy w konwencji erotycznej reklamują dany produkt. W tej sytuacji aż trudno sobie wyobrazić, że dwadzieścia lat temu uważano za niezwykle bulwersującą reklamę filmową, na której poka­zano szczelnie zamkniętą butelkę szampana. Obok niej leżała nierozwi- ‚ nięta róża. Towarzyszyły temu odgłosy podobne do bicia serca, najpierw * wolne potem coraz szybsze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.