NIELETNI ODBIORCY REKLAMY

Jak wskazują badania prowadzone w USA a także w dzieci oglądają reklamy średnio przez 3 godziny tygodniowo. Reklamy konkurują w przypadku widowni dziecięcej, z filmami animowanymi, są nS iej lub^nymi i najczęściej oglądanymi przez me elementa­mi pro^amów telewizyjnych. Dzieci akceptują i lubią reklamy tebw, zyjne. Niektóre reklamy specjalnie dostosowywane są do gus ow wier­ni dziecięcej. Z reguły są to filmy krótkie, mające żywe kolory, proste teksty, pogodny nastrój, występują w nich postacie z bajek lub znanyc filmów. Bardzo często przedstawiane w ten sposób postacie z reklam , Stają Się bohaterami dziecięcych zabaw, np. WC Kaczka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.