NIKŁE DOŚWIADCZENIE

Nikłe doświadczenia, brak reflek­sji prowadzą nieletnich odbiorców tego typu reklam do jednoznacznych, pożądanych przez producenta reakcji.U dzieci i młodzieży najważniejszy element reklamy, jakim z psy­chologicznego punktu widzenia jest obietnica, ulega spotęgowaniu ze względu na brak doświadczenia omawianej grupy odbiorców. Żywa za­chęta, nadzieja na korzyść zawarta w stwierdzeniach „najlepszy”, „naj­skuteczniejszy”, „odlotowy”, „super”, pobudza wszystkie zmysły. U dzieci oraz młodzieży mniej istotny w podejmowaniu decyzji zakupu jest element analizy wartości jaką dostarcza reklama.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.