NORMY OBYCZAJOWE

Zawierać       stwierdzeń bądź prezentacji godzących w akceptowane powszechnie normy obyczajowe,  bez powodu, uzasadnionego ważnymi względami edukacyj­nymi lub społecznymi, zawierać jakiejkolwiek wizualnej prezentacji lub opisu niebezpiecznych praktyk bądź sytuacji, które ukazują lekceważe­nie podstawowych zasad bezpieczeństwa,   zawierać       stwierdzeń, treści lub prezentacji wizualnych mogą­cych sugerować lub propagować okrucieństwo w stosunku do zwierząt lub niszczenie przyrody,nadużywać          technicznych środków przekazu (w szczególności te­lefonów, teleksów i telefaksów) do rozpowszechniania treści reklamo­wych,wykorzystywać         tzw. efektu podprogowego lub oddziaływać w ja­kikolwiek inny sposób na podświadomość konsumenta  stwarzać        jakichkolwiek uciążliwości dla odbiorców.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.