OBRAZ FILMOWY NA EKRANIE

Całą historię kina można w tym sensie interpreto­wać jako ciąg odkryć artystycznych zmierzających do wyeliminowania automa­tyzmu ze wszystkich ogniw twórczego działania człowieka lub też jako dzieje inwencji skierowanej przeciw mechanicznej bezosobowości procesu rejestracji wyglądów świata. Obraz filmowy na ekranie nie jest wziętym w/ramę wycinkiem materialnej realności ani jej sztucznie wytworzonym surogatem – imitującym fizyczność na podobieństwo Lemowskiego „realu”. „Co” i „jak” filmowego oglądu pozosta­ją względem siebie w integralnym wielopłaszczyznowym związku, stanowiąc or­ganiczną jedność. Konwencje filmowego widzenia i słyszenia: rodzajowe, ga­tunkowe, stylistyczne, kompozycyjne itp. – a wraz z nimi style odbioru nie są raz na zawsze ustalone i trwałe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.