OBSERWACJA AKTYWNA

W przypadku telewizji jest to obserwacja ak­tywna, mająca wpływ na interpretację komunikatów, które do niego docierają. Są one różne, gdyż mamy do czynienia ze zróżnicowanymi kodami informacyjnymi i sposobami ich przekazania. Te same przeka­zy mogą mieć odmienny wpływ i znaczenie w zależności od wieku dziec­ka, stopnia jego świadomości medialnej, a także zasobu informacji, ja­kie dotarły do dziecka za pośrednictwem medium.j Dlatego tak istotne jest postrzeganie telewizji jako środka ciągłej manipulacji w stosunku do dzieci, gdyż w ich przypadku ma ona miejsce, niezależnie od tego, czy  jest ona zalegalizowana i nazywana „reklamą”, czy też jest to inny prze­kaz.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.