OCENA ZADOWOLENIA Z PRODUKTU

Rodzice nie są przez nich wymieniani. Ocena zadowolenia z produktu i chęci jego ponownego za­kupu oscyluje w przypadku preferowanej przez dzieci grupy towarów ok. 50% . Dane te pozwalają na stwierdzenie, że dzieci w wiekuj-ll lat są bardzo podatne na oddziaływanie łatwo dostępnych i łatwo przy­swajalnych informacji, a takimi są niewątpliwie reklamy telewizyjne. Dzieci są wnikliwymi obserwatorami lynku reklam telewizyjnych. Świadczy o tym fakt, iż deklarują przesyt reklamą środków higieny ofsz pielęgnacji (będzie o nich mowa w dalszej części pracy). Jednocześnie bardzo wysoko oceniają poziomką najbardziej zadowolone z reklam żywności oraz środków higienicznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.