OCZEKIWANIE NAUCZYCIELI

Szkoły są oczywiście jednym z najważ­niejszych miejsc, w których buduje się podmiotowość i tożsamość jednostki. Nauczyciele często oczekują, że chłopcy będą asertywni, zrównoważeni, chętni do ry­walizacji, a dziewczynki bierne, emocjonalne, nieskore do współzawodnictwa. Organizują więc pracę w swoich klasach tak, żeby wzmocnić te oczekiwania. Żeby przekonać się, jak ważną rolę ma dla nas tożsamość płciowa, zwróćmy uwagę na nasze reakcje, kiedy na podstawie głosu wokalisty/wokalistki nie potrafimy natych­miast określić płci. Czy kwestia rozpoznania jego/jej płci nie odciąga naszej uwagi od wykonywanego utworu? Czy inaczej ocenimy głos, przekonawszy się, że wbrew pierwszemu wrażeniu to śpiewa kobieta?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.