ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOCZYWA NA ZLECENIODAWCY

.Z kolei art. 39 postuluje wyraźne oddzie­lenie treści reklamowycH od innych informacji docierających do konsu­menta oraz niestosowanie reklam podprogowych. Art. 41 Kodeksu stoi na straży dóbr osobistych stwierdzając, że na zaprezentowanie w rekla­mie czyjegokolwiek wizerunku, użycie wypowiedzi lub przytoczenie cy­tatu należy uzyskać pisemną zgodę zainteresowanej osoby. Kodeks zawiera również rozdział poświęcony odpowiedzialności za złamanie jego postanowień. Odpowiedzialność ta spoczywa na zlecenio­dawcy reklamy, jej wykonawcy, agencji reklamowej, wydawcy lub wła­ścicielu danego środka przekazu (art. 43). Nie wyklucza jednocześnie odpowiedzialności karnej lub cywilnej, jaką sprawca może ponieść za swoje czyny (art. 42).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.