OMÓWIONE WYNIKI BADAŃ

Omówione wyniki badań wska­zują, iż generalnie reklama w połączeniu z działalnością marketingową ma istotny wpływ na konsumenckie zachowania dzieci. Polska nie jest w tym względzie fenomenem. Docierają już do nas trendy, które na za­chodzie Europy czy w USA zaczęły zaznaczać swoją obecność już wiele lat temu. Na początku lat osiemdziesiątych Peter Gili opisywał fenomen samodzielności konsumpcyjnej dzieci i młodzieży w Stanach. Dotyczy­ła ona komputerów, sprzętu video, artykułów sportowych, odzież itp. Żyjąc na przełomie wieków, doświadczając osobiście technologicznych i psychospołecznych zmian, jakich dostarcza nam, współczesny świat, nie dostrzegamy zazwyczaj wielu istotnych zjawisk.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.