OSOBNA ODMIANA WYPOWIEDZI

Filmy autorskie przejawiają w sferze poetyki sporo ponadindy- widualnych cech wspólnych, sugerujących istnienie osobnej odmiany wypowie­dzi; utożsamiany zaś powszechnie z osobą reżysera autor staje się w życiu filmowym lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych zjawiskiem pierwszorzęd­nie ważnym – postacią, której przysługuje status równy gwieździe filmowej. Była już mowa o tym, że dzisiejsze spojrzenie na problem autora jest głęboko zdeterminowane nowofalową koncepcją autorstwa w filmie i ono przede wszystkim kształtuje w obecnej chwili zespół naszych wyobrażeń na ten te- aat. Należy jednak dodać, iż skrajnie apodyktyczny charakter wspomnianej wizji czyni takie trudniejszy* zadanie rekonstrukcji innych swoistych stu­diów rozwojowych tsgo zjawiska, możliwych do zaobserwowania we wcześniej­szych dziejach kina. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.