PEŁNA KORELACJA

Pełna korelacja jednak była: jeżeli zdarzyło się trzy razy, że po przypominających autostopowicza ruchach gracza krzyknięto „aut”, jacyś gracze siadali. Zachowanie tego gracza korelowało wyraźnie z wzrastającym spożyciem piwa. Badacz doszedł do wniosku, że choć nie ma bezpośredniego związku między siadaniem i piciem piwa, to związek pośredni istnieje. Sprawcą jednego i drugiego jest ten kiwający się gracz.Pod koniec meczu badacz z naręczem wykresów i tabel opowiada swemu go­spodarzowi wszystko, czego dowiedział się o amerykańskiej grze – baseballu. Przy­znaje, że długa przed nim jeszcze droga, nim potrafi wyjaśnić wszystko, przekona­ny jest jednak, że początek jest obiecujący. Gospodarz wydaje się urzeczony obliczeniami statystycznymi i uprzejmie chwali warsztat metodologiczny badacza. „Szkoda tylko – dodaje łagodnie – że niczego nie dowiedziałeś się o baseballu”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.