PODDANIE BADANIU

Jean Anyon nawiązuje do tradycji marksistowskiej, by w zgodzie z nią zbadać funkcjonowanie programu ukrytego. Badaniu poddała piąte klasy z pięciu różnych szkół. Stwierdziła, że w każdej klasie wyraźnie inaczej prezentowano poprzez pro­gram ukryty znaczenie takich pojęć, jak praca, własność, reguły, podejmowanie de­cyzji. W dwóch szkołach uczniowie pochodzili z klasy robotniczej, w jednej z kla­sy średniej, w jednej z klasy średni ej-wyższej i w ostatniej z rodzin „elit na wysokich stanowiskach”. Każdą z tych szkół charakteryzował inny styl pedago­giczny. Szkoły różniły się między sobą znacząco pod względem stylu pedagogicz­nego, ale w obrębie szkoły wszystkich przedmiotów nauczano bardzo podobnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.