PODEJŚCIE INTERPRETACYJNE

Funkcjo­naliści dowodzą, że instytucja szkoły pełni ważną funkcję, wspomagając rozwój techniczny, dobrobyt i demokrację. Marksiści widzą w szkole główny instrument utrzymywania i legitymizowania dominacji jednej grupy nad inną. Teraz Czytelnik mógłby oczekiwać, że postaramy się pogodzić te stanowiska albo że zaproponuje­my trzecie, bardziej nadające się do przyjęcia. Niestety, ponieważ sami nie potrafi­my dojść do zgody, które z tych stanowisk lepiej oddaje stosunek szkoły do społe­czeństwa, nie zdołamy sprostać takiemu .Wysłuchawszy naszego wyznania, Czytelnik mógłby powiedzieć: „Skoro auto­rzy nie potrafiądojść do wspólnego wniosku, który z punktów widzenia jest lepszy, to zapewne kwestia roli szkoły w społeczeństwie jest jedynie sprawą interpretacji”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.