PODWÓJNA SZKODA

Szkoda jest podwójna: z jednej strony, za usługę tę „muszą” płacić rodzice, choć bardzo często jest to dla nich duży wyda­tek; z drugiej strony, dokonuje się podział na dzieci, z bogatych i bied- i nych rodzin. Szkody psychiczne w tym wypadku nie wymagają komen- i tarzy. Reklamy mają bezpośredni wpływ na.zachowania konsumpcyjne : dzieci w zakresie grup towarowych będących w kręgu ich zaintereso­wań lub w zasięgu własnych możliwości finansowych. Mają one wpływ ] na realizację, a także kształtowanie potrzeb w tym zakresie. Jak bardzo autonomicznym segmentem rynku są dzieci, świadczy rodzaj produk­tów, na które przeznaczają oni pieniądze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Miło mi gościć Cię na moim blogu! Znajdziesz tutaj wiele wpisów z kategorii mediów i reklamy, mam nadzieję, że tematyka bloga Cię zainteresuje i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej. Jeśli masz jakieś pytania to skorzystaj z formularza kontaktowego lub skomentuj wpis, na pewno sie do Ciebie odezwę 🙂
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.